Crearea mărcii
În plus față de „fiabilitatea”, una dintre atuurile noastre obținute prin 20 de ani de funcționare, trebuie să adăugăm o nouă cultură pentru a crea un brand Tusah care să sprijine generațiile următoare. O marcă este o promisiune către clienți. Prin urmare, activitățile noastre de marketing trebuie una care să aducă o valoare competitivă a mărcii cu scopul de a genera și menține clienții. În același timp, marca Tusah ar trebui să fie construită prin toate activitățile noastre de afaceri și prin mâna tuturor partenerilor noștri.
Realizările TUSAH ca și o companie globală
În toate zonele planetei, există un loc pentru a implementa filosofia noastră corporativă de a conduce inovația. Creșterea globală înseamnă nu numai urmărirea creșterii volumului de vânzări, ci și creșterea valorii corporative prin prezentarea Tusah’s „Setting-The-Standard” pe piața Tae Kwon Do.
Fabricarea Tusah
„Continuați și creați un Choi-Go (cele mai bune dintre cele mai bune produse pentru consumatori)” a fost o frază preferată a lui Tusah chiar înainte de începerea operațiunii. Aceste cuvinte s-au răspândit tuturor partenerilor noștri prin conceptele care stau la baza fabricării la Tusah. Privind în perspectivă, Tusah va continua să îmbrățișeze spiritul „Creating-a-Choi-Go” și să contribuie la societate prin producerea de produse de înaltă calitate și prin extinderea din ce în ce mai mare a lumii Tae Kwon Do.
Despre TUSAH Ce este TUSAH?